“Hazard”ın bazara çıxacağı dönəmdə bazarın artıq bir payını qlobal energetic içkilər almışdır. Müştərinin markanın xarici bir məhsul olamsını vurğulamaq və sırf xüsusi kütlə üçün bir içki olduğunu göstərmək kimi bir strateqiyası var idi. Məqsəd hər kəsin içə bilməyəcəyi və eyni zamanda da bununla da maraq qıcığının yaradılması idi. Agentlik qarşısına 3 tapşırıq qoyulmuşdur. 1. Ada uyğun qablaşdırma konsepsiyası, 2. Sloqan 3. Reklam çarxı “Hər kəsə görə deyil” sloqanı ilə bazara çıxan məhsul energetik içki olaraq lokal bazarda fərqlilik yaratmış oldu. Client: Gilan FMCG Group Advertising Agency: Genna’Baku Creative Director: Nilufer Gulata Account Manager: Araz Salimov Copywriter: Nijat Alkhasli Art Director: Elnur Babayev Production Company: Adrenalin Brothers Director: Max Smetana Producers: Olha Belich, Lena Yuzik Producer's Assistant: Lena Chepick DOP: Dmitry Yurikov 1st AD: Sergey Kornienko Post Production: Wizard Post Sound Design/Music: Propeller Studio