Həqiqi meyvə şirəsindən ibarət olan və sağlamlığımıza çoxsaylı töhfələri olan bir meyvə şirəsi markası üçün əlbəttə ki, öz kateqoriyasının hüdudları ilə məhdudlaşmayacaq və adidən kənara çıxacaq bir araşdırma etməliydik. Bu nöqtədən başlayaraq, daha çox loqonu MORE (+) işarəsi ilə simvollaşdırdıq. Məhsulu rəflərdəki rəqib markalardan fərqləndirmək və sağlamlığımıza faydalarını vurğulamaq üçün şüurlu şəkildə yaratdığımız bu işarəni ağ fonda təklif etdik. Bu işarə də meyvələri kateqoriyalara ayırmaq və ilk baxışdan hansı qablaşdırmanın hansı meyvə şirəsinə aid olduğunu asanlıqla ayırd etmək üçün meyvələrin rənglərinə paralel olaraq rəng təyin olunmuşdur. Bu rəngarəngliyin praktikada meyvələrin rəngarəng dünyası ilə birləşərək bir-birini tamamlayan dizayn elementlərinə çevrildiyi zaman ortaya çıxan iştah və gigiyena hissi heç də təəccüblü deyildi. More brendinin qablaşdırma kimliyində üstünlük təşkil edən sadəliyi dizaynı güclü edən əsas amilə çevirməyi bacardıq. Vermək istədiyimiz əsas mesaj, “Less is More.” Dünyanın ən yaxşı qablaşdırma dizaynlarının mükafatlandırıldığı Pentawards 2013-cü il Barselonada keçirilib və “+More” qablaşma qida kateqoriyasında 'Gümüş Pentaward' mükafatını alıb.